Suwmiarka elektroniczna VIS

Thu, 11 Nov 2004 20:44:00 +0100, na pl.misc.elektronika, Maciek C napisał(a):

Właśnie tak.

Reply to
Jurek Szczesiul

Z aVIS-a? 450? Tyle to kosztuja Mitutoyo :-)

a na allegro...wiadomo, podaz/popyt + pochodzenie ;-) __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Użytkownik Pszemol napisał:

Suwmiarka to jakość narzędzia + jakość elektroniki. Elektronika jest zawsze albo prawie zawsze ta sama, tasiemka pojemnościowa jest japońska. Co najwyżej sam czyjnik prędzej bateryjkę żre. Ale z mechaniką bywa kiepsko, te tanie potrafią być źle zaostrzone, nie schodzą się szczęki. Klasa wykonania niedostaje do klasy samej elektroniki. Kiedy kupowałem taką za 140zł, dopiero w trzecim pudełku była sztuka która zakupiłem.

Reply to
A.Grodecki