sterowania grupowe

na kabel, do 3000W, widzieliście jakieś fajne na aliexpress?

Reply to
PiteR

in <news:XnsAC61759E82419PanElektronik@127.0.0.1>

user PiteR pisze tak:

Pamiętacie może jakieś układy scalone do sterowania grupowego? Zrobiłem taki przed erą smartfonów ale go sprzedałem. Nie pamiętam czego użyłem.

Reply to
PiteR

W dniu 25.10.2020 o 19:02, PiteR pisze:

U217 TEA1024 TEA1124

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

in <news:5f95c165$0$11932$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>

user Paweł Pawłowicz pisze tak:

tenkju :)

Reply to
PiteR

W dniu 25.10.2020 o 22:35, PiteR pisze:

:-) Trochę wiekowe te kostki. TEA1024 jest dostępny jako E1024. Widzę, że pozostałe można kupić na Allegro, ale ceny nieco zniechęcają.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

in <news:5f96ad2e$0$522$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>

user Paweł Pawłowicz pisze tak:

ale co zrobisz? pojawiły się jakieś nowe? ludzie zrezygnowali ze sterowania grupowego? ;)

Jest MOC3040 to on może pilnować załączania w zerze.

i generatorek.

Reply to
PiteR