Jaki prosty ale żywotny domofon?

Do domku potrzebuje prosty domofon (możliwość zadzwonienia i pogadania), ale żeby to pożyło trochę. Na allegro widzę głównie Euro i tym podobne - opinie przeczytałem raczej kiepskie, dwa lata i będzie trzeba grzebać. Mam kable pociągnięcie i chce je po prostu wykorzystać.

Coś polecicie? Ewentualnie gdyby miało "ficzer" że może przez WiFi pościć pusha że ktoś nacisnął dzwonek, to bym nie pogardził :-)

Reply to
Mateusz Bogusz

użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

Nie wiem czy robią systemy dla jednego domu, ale rozejrzyj się tu

po 20 latach dało się do tego dokupić nową słuchawkę i nawet schematy na elektrodzie są.

Reply to
gaska.alojzy

Laskomex, ACO, Cyfral, MIWI-Urmet

To już domofony IP: Dahua / BCS, Hikvision, może Elfon

yabba

Reply to
yabba