Starzejące się elementy w telefonach

Witam Od jakiegoś czasu mam problem ze swoim telefonem samsungiem r210. Problem dotyczy zrywania połączenia. Wcześniej było ok, teraz to nagminne. Telefon ma już 2.5 roku, a może nawet więcej, czyli old boy w śród telefonów. Moje pytanie brzmi: co może się starzeć, w telefonie? Elektrolitów jako takich nie zauważyłem ;) I co może być przyczyną zrywania połączenia? Może wahania zasięgu? Jak rozmawiam, to niestety nie widzę, ile mam kresek :( To mi się zbiegło niemal równocześnie z problemem z mikrofonem, ale to jest raczej mechaniczny problem ze stykiem, czyli mikrofon do wymiany. Czy może np. brak styku czyli inny rozpływ prądów spowodować rozłączenie? Ile może kosztować naprawa tego? I czy wogóle da się to naprawić? Aha, telefon pracuje z POPem jeśli to ma jakieś znaczeni.

Pozdrawiam

Reply to
Marek Tajewski

Marek Tajewski napisał(a):

Eeeee to nie taki znowu stary.

Elektrolity z tego co wiem to "starzeja" sie bardziej gdy nie sa uzywane. Dlatego jesli masz gdzies stary lezacy ale dobry TV czy radio to dobrze jest je na kilka godzin co miesiac wlaczyc zeby elektrolity sie nie "odformowaly".

Co do fona to wg mnie od noszenia w kieszeni w domu i na zewnatrz wdala sie w niego korozja. Ktos powie ze korozja= starzenia ale wg mnie to nie to samo w 100%. Korozja razem z "telepaniem" fona po kieszeniach moze dawac takie objawy.

Moze ktos poradzi czym przemyc fona zeby usunac te naloty wody z sola i innymi smieciami z wnetrza fona?

Teoretycznie duza ilosc wody destylowanej powinna byc ok ale nie jestem pewnien w 100%.

Reply to
kede

Wed, 09 Mar 2005 13:33:31 +0100, kede snipped-for-privacy@precz.tw napisał(a):

Chyba nie wody... woda nie odparowuje szyko i zostawia paskudztow po sobie... IMO trzeba coś co będzie w mig odparowywało i nie zostawiało śladów... Mylę się?

Reply to
Kurcik

Kurcik napisał(a):

Dlatego napisalem ze teoretycznie bo dla mnie taka destylowana to czysta powinna byc. Ale i tak sklanial bym sie do jakiegos izopropanolu czy spirytusu...

Reply to
kede

kilka kapieli w wodzie destylowanej i ostatnia w alkoholu - resztki wody zostana zwiazane i szybko odparuja

Reply to
PAndy