SiC a grafen

taka ciekawostka, czy tranzystory SIC i grafenowe to przypominają w działaniu mosy lub biolarne? czy to jakiś zupełny kosmos?

W dniu 07.03.2017 o 17:31, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

idzie wytrzymać. siłka dwa razy w tygodniu, dieta bogata w kadm i ołów. nie ma mocnych, są radomskie, jak to mówią, hehe.

Reply to
czeladnik

kpisz sobie ze mnie europejczyku? tak bez żadnego wniosku końcowego? powinieneś mi być wdzięczny, że masz taką okazję zdobyć w pełni zasłużony grant europejski... a może za tydzień to może i sam donald tusk wsadzi ci palec w dupę... ciekawa przyszłość, tylko pozazdrościć...

Tranzystory z SiC działają na tej samej zasadzie, choć spotkałem się tylko z wykonaniem MOS. Tranzystory grafenowe nie działają na żadnej zasadzie, bo nikt ich nie produkuje. Tranzystory z GaN działają na innej zasadzie w tym sensie, że najczęściej są produkowane jako kaskody JFET-MOSFET. Tranzystory heterozłączowe działają na innej zasadzie na każdym półprzewodniku. Sprecyzuj pytanie.

Kosmos też, ale głównie przemysł wydobywczy ropy naftowej i gazu. Wytrzymują po prostu znacznie wyższe temperatury.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

jak mam sprecyzować jak nie wiem o co pytać? co to jest w ogóle kaskoda? kiedyś "jedna kurwa" w szkole na egzaminie dała pytanie o kaskodę, nikt nie wiedział, to "ta kurwa" wyśmiała "to sie nie dowiecie"... taki model wolnej europy

Nie przestajesz mnie zdumiewać. Normę euroidioty wypełniasz zaiste wzorcowo. Rozważałeś przeprowadzkę do Sevres i podjęcie zatrudnienia w charakterze etalonu?

Reply to
Piotr Wyderski

to dżołk? czy dyrektywa? bo nie ogarniam...