Re: zasilacz pc - pomocy

To normalne tranzystory w takich zasilaczach. Wstaw BUT11, lub inny podobny. Teraz sprawdź dokładnie - rezystory w bazach, elektrolity w bazach (te od razu wymień). Wylutuj tranzystory i sprawdź czy prawidłowo pracuje mostek (2x150V na elektrolitach za mostkiem).

Reply to
mzielin

Tuesday, July 08, 2003, 3:47:36 PM,SPiotr nastukał(ła):

S> Przepraszam ale nigdy nie spotkałem diód w zasilaczach PC 1-no S> amperowych To bardzo ciekawe.. Wiekszosc 200 atowych zasilaczy at jest na nich wykonana - i to zarowno jesli chodzi o mostek na wejsciu jak i zabezpieczenie tranzystorow.. choc tutaj czasem sa schottky - tez 1A.. Az sie zaintersowalem Twoim protestem i zajrzalem na polke - wszystkie

6 AT-kow ma takie diody... czasem odpowiedniki, niekoniecznie 1N400x ale wlasnie 1-amperowe..
Reply to
Łukasz Bolesta

Szanowny panie Łukasz Bolesta ==================== Niepotrzebnie się Pan denerwuje po nocach.Te diody i mostki co podałem po pierwotnej: ATCT2A05, GI1N5406 lub mostek 2KBP06- to nie wyssane z palca tylko odczytane z płyt.O części wtórnej nic nie było wspomniane.Mam tego trochę bo te zasilacze AT to teraz najtańsze żródło do wykorzystania. Nadmienię do postu Pana "badworm" napisałem DIODY ZWARTE nie zwarte do czegoś chodziło o zwarcie między elektrodami mogę określić,że dostały przebicia. Do kolegi Conti. Jak uruchomisz ten zasilacz podam Ci sposób jak podnieść napięcie w prostszy i bezpieczniejszy sposób.

Reply to
SPiotr

Osoba podająca się za: SPiotr przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych wraz z kolejną wiadomością wysłaną 03-07-09

09:47:

Nie zrozumieliśmy się. Pisałem o zwarciu do obudowy jako o przyczynie padnięcia diod. Miałem niedawno taką sytuację: po modernizacji zasilacza jeden z wkrętów zamykających obudowę przeciął maskę lutowniczą i doszło do zwarcia za mostkiem. Przy pierwszym włączeniu padł mostek i bezpiecznik.

Reply to
badworm

badworm ====== Sorry odebrałem to jako pytanie a nie podanie usterki zmylił mnie znak "?".

Reply to