scalaczek TE4100B

posiadam padniętą kamere CANONA xm2, prawdopodobnie padniety jest scalak TE4100B odpowiedzialny za wizje na pewnym etapie obróbki. problem polega na tym że nie jestem w stanie dostać do niego jakiejkolwiek aplikacji. albo też jego samego. gdzie moge takiego scalaka dostać?? pozdrawiam.

Reply to
kris

kris napisał(a):

Najprędzej i najtaniej w innej kamerze Canon.

Reply to
Filip Ozimek

no tak, to bardzo proste, tylko w jakiej, takim sposobem można stracić niezłą kase

Reply to
kris

kris napisał(a):

Na pewno będzie w modelu xm2.

Reply to
Filip Ozimek
Reply to
Martin Lukasik

Martin Lukasik schrieb:

ten też mają, tylko wygląda na to, że wsio w rękach mafii chipowej, takiej jak partminer czy impactcomponents. Są dobrzy, ale sprzedają tylko kompletne pudełka. Kiedyś kupowałem pamięci, które się nagle z rynku "straciły". Znalazłem u parminera. Musiałem kupić chyba 560 sztuk, potrzebowałem 150, ale i tak te 150 było tańsze od 560 w EU. Z dostawą

48h na biurko. Te 150 miałem dostać za 3 miesiące. W przypadku jednego egzemplarza widzę czarno. A w digikey sprawdzałeś? U mnie chwilowo nie ma dostępu, coś www szwankuje, ale tam mogą ewentualnie mieć.

Waldek

Reply to
Waldemar

Gibol schrieb:

opchnąłem potrzebującemu koledze za nominał. Nie będę zdzierał, też już mi pomógł. Tylko jak potrzebujesz jedną sztukę to możesz dość długo czegać, by opylić pozostałe 299. Partminer chciał chyba sprzedać 300 sztuk.

Waldek

Reply to
Waldemar

Wszystko fajnie ale scalaka nadal nie znalazłem, jeśli ktoś wie gdzie mam go znależć to proszę o pomoc , jakiś link, namiary. Pozdrawiam

Reply to
kris

podesłałem ci parę linków, możesz sprawdzić, czy ci sprzedadzą jedną sztukę, ale nie sądzę. W partminer już kupowałem, tam sprzedają kompletne paczki.

Waldek

Reply to
Waldemar