Be¾iène kamere

Stigle su juèer mikro ¹pijunske be¾iène kamere. Prvih 100 komada je na raspolaganju.

Cijena 350 kn. U cijenu ukljuèeni prikljuèki, kablovi, 2 adaptera, prijemnik i naravno kamera.

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Picture please. :)

Reply to
Damir

Slike stizu veoma brzo. Narucio sam novi digitalac i trebao bi stici najkasnije prekosutra.

Kreso

Reply to
TechnologyFreak

Kakva je mogucnost da se sa tim kamerama vrsi pregled stampanoh ploca i popravak sitnih sklopova gledajuci ih na monitoru?

Damir

Reply to
Damir

Nemojmo pretjerivati :)

To je ok kamerica za nadzor prostorije neke radione da vidis sto se dogada, uposlenika, da ju skrijes negdje pa pratis sto se dogada i tako. Da gledas SMD vec je druga prica. Mozda bi uz neko veliko povecalo i dobro osvjetljenje kako tako funkcioniralo.

Kreso

Reply to
TechnologyFreak

Da budem iskren neznam :). Uzorak sam dao Svemirku i nisam stigao to testirati, svakako cu probati sutra.

Kreso

Reply to
TechnologyFreak

Kolko su te¹ke? Imaju kuèi¹te?

Reply to
Nunika

Evo da odgovorim:

1.Kamere su u boji naravno, kod mene mozes kupiti samo dobru kvalitetu
  1. Mozes ju spojiti na laptop preko TV kartice tako ja koristim svoje
  2. Podaci o trajanju baterije nisu mi poznati budem isprobao. Baterija je ono za spijunske poslove :P, a u cijenu su ukljucena 2 adaptera.

Kreso

Reply to
TechnologyFreak

Evo idem jednu vagnuti. Dimnzije su otprilike kao 3 kovanice od 5 kuna naslagane jedna na drugu.

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

je

Koliki domet ti treba?

Kreso

Reply to
TechnologyFreak

Nemoj pretjerivati :P. 300 - 500 M stvarno mislim da je nemoguce, osim ako se ne poigras sa antenama

Kreso

Reply to
TechnologyFreak

5-10 m
Reply to
Amaro

Na otvorenom bi moglo iæi 500m, ukoliko sa prijemne strane slo¾i po¹tenu antenu.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

Nije tako malo, barem je 3 puta vi¹e

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Hm, sumnjam. Nosio sam dva kata ispod i dva kata iznad. Jako lose se je pokazalo. Jedan kat je ok. Isprobajte pa napisite rezultate.

pozdrav

Reply to
Amaro

Pozdrav

gdje se to moze doci kupiti ima li kakva slika daj neki broj tel pa da i ja uzmem koju

Hvala

Reply to
SkF

Na 2.4ghz se da napraviti link brzine 11Mb/s na daljinu 1km, tako da je na jednoj strani dipol ili tako neka slaba antena, a na drugoj 90cm parabola. Sad neznam na kojoj frekvenciji rade i kolika je osjetljivost predajnika.

Reply to
fire

ja

U Koprivnici mo¾e i pouzeæem. Naruðbe na snipped-for-privacy@technology-freak.com ili 098