Mini be¾iæne kamere

Ima li interesa za be¾iæne kamere u boji. Jedan model je malo veæi a jedna je ba¹ mikro.

Cijena bi bilo oko 350 kuna.

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

Ima!

Jel to kvalitetno, nije od zutih?

Daj postaj slike na binse!

Reply to
BladeRunner

Stvarèica je super, sutra æu dobiti uzorke i moram potpisati ugovor da preuzmem HR tr¾i¹te.

Sutra budu slike, ali nemam digitalac pa budem svojim mobom slikao.

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

Po kojem "standardu" radi bezicno? Inace me zanima. Pozdrav

Reply to
Zgb

Sve je od ¾utih :-)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

samo 350kn??!!

jel to neka ?ala??

ja nedavno nisam mogao ispod 600kn naæi!!

Reply to
Gagi-9a6aag

Kakve kamere? Koja rezolucija? Domet? Napajanje? Sto je prijemnik? Neki link? Mislim da je cijena O.K., poput malo bolje USB kamere ili grijesim? A jesam naslagao upitnika :)

Reply to
MrGud

Znaci od zutih je...ma mogao si barem biti toliko iskren i priznati to...

:)

Reply to
BladeRunner

Ak je od zutih onda se nemoj iznenaditi ako ces loviti sliku s susjedovog tv-a

LOL

:-)))))

Reply to
BladeRunner

jedna

Na ebay-u jedan tip prodaje sheme i ima ovako ne¹to:

GSM jammer - jams all networks, uses only one IC that can be sampled free. To je na nekom CD-u sa shemama koji je bio jako skup

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

Sory to je trebalo iæi pod GSM jammer, ovo je trebalo tu :(: Nije od ¾utih, u boji je PAL sistem, 420 Tv linija rezolucija i pogledajte na binsima kako je mala. Za napajanje odlaze 2 adapterea 220/9 V i konektori da mo¾e raditi na 9 V bateriji.

Uzeo sam 100 komada i cijena je ~400 kn, malo manje. Sve kroz 48 sati na

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

onda reko si da je bezicna...kako bezicna...samo nisi na to odgovorija..

Reply to
sister of night

Pa ljepo ima¹ kamericu velièinu kovanice od pet kuna. unutra je ugraðen oda¹iljaè i iz nje viri antenica ~3 cm i onda mali kabl koji se spaja na 9 V bateriju ili prilo¾eni adapter.

Primatelj ima pot za tunning, jednu krasnu antenu :) (sve je u cool srebrnom kuèi¹tu) i izlaz.

Reply to
Kreso Bukvic

Reply to
nazor

Sutra æu testirati, ali ima konektor za ext. antenu.

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

Buduæi da imam jednu takvu na poslu (bar tak izgleda), da malo pomognem Kre¹i dok ne istestira kameru:

Kamera je zakon, slika o¹tra da se more¹ porezati na nju, domet nisam testiral, ali unutar 50m u firmi radi bez gre¹ke. Prijemnik je zapravo SAT tunner (800-1900MHz)...

Uglavnom, super stvar. Neznam za Kre¹ovu kameru, al' ova ima i audio. Kad sam to videl u firmi, pala mi je na pamet ideja da je iskoristim kao babyguard....

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

Well garantiram da je moje ne?to drugo, druge kvalitete i druge trajnosti.

Prvih 100 komada sti?e do kraja tjedna. Neka se javi tko je zainteresiran.

Kre?o

Reply to
TechnologyFreak

Pa daj reci kakve su to kamere :)

Reply to
MrGud

trajnosti.

zainteresiran.

Ima kod Svemirka jedna moja pa prvovjeri.

Kre?o

Reply to
TechnologyFreak

trajnosti.

zainteresiran.

Ima kod Svemirka jedna moja pa provjeri. No moja kamera prenosi samo sliku ne i ton.

Kreso

Reply to
TechnologyFreak