Sabotiranje kamere laserom

Posto su ove kamere koje snimaju prekrsaje u prometu sve aktualnija tema, tako se i u drustvu razvila rasprava o njihovom sabotiranju..

E sad.. zanima me sljedece pitanje, da se u jednu takvu kameru na minutu uperi laser od recimo 10-15 mW, bi li joj unistio senzor? Poznato je kako se na fotoaparatu senzor vrlo lako unisti ako se fotografira direktno u sunce, a lasersa zraka bi trebala biti puno jaca po pitanju osljepljivanja.. No opet, da se senzor na kameri tako lako unisti laserom, ne bi li onda provalnici stalno koristili tu metodu i samim time bi sigurnosne kamere izgubile smisao...

Reply to
okarm

Who knows... probaj :D

Reply to
coldplug

Moj savjet je da vozis po propisima a ne da pitas ovakve gluposti. Nije li dovoljno stalno slusati po vijestima kako djeca i roditelji ginu na cesti a ti bi sabotirao kameru da mozes divljati. Jos vece kazne treba uvesti da se ja pitam

Reply to
Grga

Dana 5.1.2013. 11:56, Grga je napisao:

Htio je samo parkirati na trotoaru. Ionako bi ga uhvatili istog dana. Alarm alarm, laser stupid attack.

Reply to
Dario

Nekati montiraju po jednu u kupatilo, spavacu, kuhinju . . .sigurno neces raditi sranja po kuci, vidis da je "obiteljsko nasile" i "hrabri telefon" in. Ako ne dozvolis da se iste montiraju sigurno si nasilnik i izivljavas se na ukucanima i kucnim ljubimcima. :)

Reply to
Amaro

okarm je pisao :

:(

Ja san poreski obveznik koji je da solde za tu kameru. Ako se ista desi tim kamerama moracu i ja djelovati. :(

--
:: Blagi
::  BBS, Modem FAQ, Preporucujem freeware, Broadband FAQ, fotografije,

Uskoro ce neko doci na ideju da se ljudima montiraju senzori pa kad nekom poraste tlak i broj otkucaja, a EEG potvrdi da je u pitanju ljutnja - strpace ga se na par dana u zatvor i naplatiti mu se kazna za prekrsaj kojeg bi napravio da ga nisu zatvorili :-)

--
Chupo
Reply to

Preporu?am da se preselite u Maribor, ka toliko u?ivate u nadzoru kamerama.

Vanja

Reply to
Vanja Star?evi?

Aj lagano odj... sa svojim pretpostavkama sto bi ja i zasto bi ja..

Pitanje je postavljeno sa tehnicke strane i postavljeno je na tematske grupe.

Reply to
okarm

Da li te tko pitao jel das te parte ili su ti jednostavno oteli od place ili naplatili pdv dok si recimo kupovao nesto? Da li si sam dosao na poreznu i rekao evo ljudi uzmite koliko vam treba?

A sto se tice sabotiranja kamera, dobra stara macola od 10kg rjesava sve probleme bila kamera antiteroristicka ili ne. Malo se treba pomuciti ali ako cemo samo sutjeti za drugo i nismo nego da nam ogule kozu s ledja.

Reply to
korisnik

Kad vec netko spominje Maribor i kamere na cesti...ekipa se sjetila kako ih jeftino sabotirati. Lijepo kupis sprej autolaka, po mogucnosti crni, i spricnes par puta po objektivu kamere. Brzo i efikasno. :)

Marko

Reply to
marko

Da se ti tu ne bi zajebo, pa se iznenadio kako staklo isped objektiva ne puca od te macole. S obzirom koliko su kamere kostale, zanemariv trosak bi bio postavit neprobojno staklo.

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

ni¹ta od toga :)

--
Pero (Klicov), makni SPAM za reply
kaciga je super stvar, ako je ima¹ na glavi kada tresne¹

Nije bas originalna tvrdnja ali je istinita: Sto covjek stvori, covjek i unisti.

Reply to
korisnik

Uz oprez, jer ako se ne varam postoji i mala kamera iznad koja snima kameru za mjerenje brzine (barem u Splitu i okolici) Jedna velika razlika izmedju nas i Maribora, nase kamere (one fiksne za brzinu, ne govorim o onima za parkiranje i slicno u Zagrebu) snimaju uz dobru toleranciju za brzinu a koliko sam cuo u Mariboru toga nije bilo. Zato se oko Splita nitko ni ne buni previse...

Sinisa

Reply to
Sinisa

Too, takav stav nam u ovoj truloj HR treba! Al u odnosu na realnu situaciju socijalni bunt = 0

Reply to
BladeRunner

Probao sam 200mW laser usmjeriti u kameru od mobitela sa 20cm daljine i nije joj ni¹ta bilo. Taj laser inaèe bu¹i balone, pali ¹ibice i topi plastiku sa nekih 50cm daljine.

Inaèe ova pretpostavka ti je ok, kad bi se kamere tako lako mogle onesposobiti laserima onda ne bi imale nekog velikog smisla za nadzor.

Ae, ako se misli¹ igrati sa kamerama u prometu mislim da æe ti kazna za prekoraèenje brzine biti najmanji problem :)

[.Night.]

?????? mije¹a¹ lonæiæe...

socijalu boli *****, kaj su nekog u bmw-u odrapili sa kaznom jer nema ni za kruh, a kamoli bmw

;->>

Reply to
Gyz

Zapuca¹ se autom u stup na kojem je kamera!...LOL