Scalaczek

Witam, pisałem tu kiedys o zbyt cicho chodzącym Raikko Dance. Rozkręciłem łobuza i w środku siedzi scalak co ma opis TA 8004 - kurde albo TA 80004 i w drugiej linijce HC 1008.

Googlarka nic nie wypluwa. Cóż to za łobuz?

Reply to
Andy Niwinski

Czemu zatem nie podłączyłeś tej wypowiedzi pod tamten wątek?

A ile ma nóg ten scalaczek z którego odpisałeś napis TA8004? I czemu googlarka miałaby nic nie wypluć u Ciebie skoro wypluwa u mnie?

Pszemol

"Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com schrieb im Newsbeitrag news:k76t4f$ttg$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

kurde, nie zrobiłem zdjęcia. Ale miał chyba z po 8 nóżek na stronę.

Reply to
Andy Niwinski

"Andy Niwinski" snipped-for-privacy@interia.pl schrieb im Newsbeitrag news:k78175$j8t$ snipped-for-privacy@news01.versatel.de...

No, tak sprytnie wkładałem dzisiaj wtyczkę usb, że wyłamałem gniazdo. Więc mam fotki:

Andy Niwinski

Szkoda że tak od razu nie napisałeś.

Niestety.

Reply to
Pszemol

Nie twierdze ze nie zdobedziedz noty aplikacyjnej, ale:) szukanie moze byc bezcelowe. Kilka razy mialem podobne sytuacje, chcialem wykorzystac fabryczne drivery mitsubishi, uklady byly zmontowane na metalowych plytach z zamontowanym silnikiem. Wszystko pieknie do momentu kiedy przyszlo znalezc pdfa. Na stronie producenta cisza, byly podobne uklady rozniace sie jedna koncowa cyfra. To probowalem dopasowac najbardziej podobna note do swojego ukladu. Wygladalo to tak jakby producent na zamowienie obrocil strkture wewnatrz ukladu o 90 stopni. Dopiero wtedy jedna z not aplikacyjnych prawie pokrywala sie z pinologia ukladu. Odpuscilem sobie cala zabawe. Drugi przypadek to ladowarka z "prawie" picem, to prawie polegalo na tym ze obudowa byla oznaczona pic16f676 bez logo microchipa, piny zasilajace nie mialy pokrycia z pdfem.

Maxim do czesci swoich ukladow daje noty tylko na meila.

Reply to
jan kowalski

W 2008r. o pdfa max8685 musialem pisac na meila. Teraz widze ze jest jawny. To ze nie umiescili na swojej stronie pdfa wydalo mi sie dziwne.

Reply to
jan kowalski