Re: zmywarka

    Jeśli w twojej pralni jest tylko zimna woda wcale jeszcze nie oznacza,

> że inni użytkownicy pralek nie mają możliwości technicznych aby ją podpiąć > także pod ciepłą wodę.

Niefortunnie się wyraziłem. W żadnej pralni (pomieszczeniu na pralki dla lokatorów) w Niemczech nie widziałem podprowadzonej ciepłej wody. W sklepach AGD nie ma pralek z podłączeniem ciepłej wody. Kraj nad Wisłą nie jest pod tym względem bardziej upośledzony. Poza tym, ciepła woda w DE jest droższa, niż podgrzanie prądem zimnej

- nie opłaca się pralki gonić na gorącą pitną. Jak jest w tej chwili z cenami w PL - nie wiem, ale może się w miastach też do tego zbliżamy? Marek

Reply to
Marek Lewandowski