Re: zmywarka

Użytkownik "Marek Lewandowski" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:c972799e-fabc-4eeb-

> [...]

Które? Ten, że w DE ciepła woda jest droższa niż podgrzanie prądem zimnej? Czy ten, że w sklepach pralki nie mają popięcia do ciepłej wody, bo w znaczącej większości istniejących instalacji ciepła woda nie jest w ogóle podciągnięta do pomieszczenia na pralki? My nie rozmawiamy o jakiejś dalekiej przyszłości, tylko o tym, co w sklepach OBECNIE jest i czy jest to dyskryminacja biednego narodu, czy nie.

Marek

Reply to
Marek Lewandowski