Re: Złącze do goldpinów podłączone odwrotnie

> (ZL264-20DG) można "zaatakować od tyłu"?? Chodzi o to, że chciałbym > postawić je normalnie, ale pod nimi wykonać otwory, a następnie wsadzić

po kliknieciu na INFO jest zdjecie z widokiem od spodu , wychodzi ze powinno sie dac :)

Reply to
nenik

W dniu 2011-07-03 23:17, nenik pisze:

W Mariteksie jest pdf takiego złącza:

Obawiam się, że miejsce styku znajduje się za wysoko nad "dnem" złącza i kołek nie dosięgnie. A jeszcze grubość płytki trzeba dodać...

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

W dniu 2011-07-03 23:17, nenik pisze:

Robiłem coś podobnego. Bardzo długie piny wkładane od góry spokojnie przechodziły mi na wylot przez przygotowane otwory w PCB.

Reply to
dq