Re: xenon zasilanie

nydyrydy; na start jak palnik jest zimny potrzebujesz co najmniej 10-12A;

> pozniej wystarczy 4 > > pozdrawiam > Artur

Właśnie zmontowałem swoje lamy HID użyłem transformatora toroidalnego 12V, 60W, 5A - w czasie pracy jest letni - normalny mostek 25A - gorący ok. 65st.C na starcie 23A przez ok. 1 sek dalej gwałtownie spada po ok. 2 sek jest 3,6A i tak utrzymuje

a wrażenia wizualne .... bezcenne - światło jest najwyższej jakości, użyłem palników na 10000K, tutaj świetlówki fluorescencyjne o takiej barwie muszą niestety ustąpić pola ilość światła .. teoretycznie ok. 3200l. na palnik jednak dwa palniki dają go zdecydowanie wizualnie więcej niż dwie świetlówki 36W po

3250l. każda obudowy wziąłem po lampach HQI 150W wykonane z duraluminium z szybą ochronną.

dziękuję wszystkim za cenne uwagi i pomoc ....

ciekawe czy HID rozpowszechni się na dobre zastępując halogeny, czy led

dekoder

Reply to
dekoder

A co z kwestią UV z łuku?