Re: Wentylator ?azienkowy i 2-fazy...

ja stawiam na to, że przy załączonym świetle ,

> jesli zadziała dodatkowo czujnik wilgotnosci > to usłyszysz "bum"

a ja nie wierzę, że tam elektronika siedzi na 320VDC. Stawiam, że z

220V robione jest jakieś 5V z masą na N, dodatkowe wejście sterujące idzie albo przez transoptor albo przez dzielnik rezystancyjny, a wentyl załączany jest triakiem albo małym przekaźnikiem.
Reply to
Marek Lewandowski

nie znam tego wentylatora, ale stawiam na zupełny brak elektroniki...

Reply to
qlphon

Są dwa potencjometry do regulacji opoznienia oraz do regulacji progu wilgotności więc elektroniki jest tam nieco tylko ukrytej...

Reply to
Mikolaj Tutak

Timer jest zapewne mechaniczny, na sprężynę nakręcaną pędem powietrza a czujnik wilgotności to koński włos naciągający styki ;-)

Jarek P.