Re: UPS i ró?nicówka

A tak w ogóle to UPS-a trzeba podłączyć osobną linią przed różnicówka bo ona

> jemu nie jest do niczego potrzebna wystarczy mu zwykły bezpiecznik, > różnicówka ma być po UPS-ie bo wtedy zabezpieczy obwód także podczas pracy > UPS-a na akumlatorach.

Tak też właśnie to będę robił. Zasilanie UPSa wprost zza wyłącznika głównego, jedynie przez bezpiecznik NP, a za UPSem trzy obwodowe zabezpieczenia RP z modułem NP (takie zabezpieczenia mam w zapasach i do niczego mi niepotrzebne, a tu pasują mi idealnie z powodu niedużego prądu członu NP), dzięki czemu będzie i bezpiecznie i całkowicie niezależnie jeśli chodzi o separację zabezpieczeń na obwodach.

Jarek P.