Re: Uprawnienia elektryczne

Popytaj sie w technikach elektrycznych lub elektronicznych. NOT robi kursy dla szkół, wychodzi to taniej i łatwiej zdać. Z 30 osób u mnie w szkole zdało 28 (2 kompletnie nic nie umiało). Jeśli zdajesz w nocie masz duże prawdopodobieństwo że cię obleją. Sąsiad elektryk z długim starzem podchodził 2 razy :)

Reply to
Przemek Kuchta

Dzieki Wszystkim za odpowiedzi widze ze fajna ta grupa chociaz nie jestem elektrykiem ale chemie konczylem plus rownolegle zaocznie wydzial Techniki i Energetyki Akademii Rolniczej wiec niby tytul inz mam ale jeste po liceum a potrzebne mi sa takie uprawnienia uczelnia ta nie prowadzi takich szkolen pewnie politrechniki tak Dzieki wszystkim pozdrawiam CZesc :)

Reply to
Walter Schellenberg

Jestes z Krakowa ?

Reply to
grzegorz

nie dał w łapę. Nadzorował elektryfikację linii kolejowej Warszawa-Gdńsk. Pogadaj z zawodowymi elektrykami jak fajnie zdaje się egzamin. Najważniejsze jest w jakiej ustawie w którym roku i w jakim paragrafie co jest zawarte. Jak wyglądają polskie normy odnośnie łazienek i inne zupełnie nieprzydatne bzdury. Zdawanie w szkołach jest o tyle dobre, że sie o to nie czepiają.

Reply to
Przemek Kuchta

Sat, 6 Sep 2003 22:05:21 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Walter Schellenberg" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Na ul.Czackiego ilestam w Warszawie

~70 zl

Nic nie jest wymagane. Wystarczy ze masz 18 lat. Po prostu idziesz do nich daja Ci formularz gdzie zakreslasz jakiego rodzaju uprawnienia chcesz uzyskac, wplacasz na konto oddajesz dowod wplaty+formularz kobitce w SEP i wybierasz termin egzaminu z dostepnych.

Reply to
BLE_Maciek

Mon, 8 Sep 2003 12:30:53 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "SP9LWH" snipped-for-privacy@autorom.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Uprawnia ich ewentualnego pracodawce do unikniecia odpowiedzialnosci jak sie im cos stanie.

Reply to
BLE_Maciek

Mon, 8 Sep 2003 20:39:26 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Waldus" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Dlatego wlasnie ze zwalnia to pracodawce od odpowiedzialnosci jak kogos np. prad zabije bo "wiedzial co robi". Te uprawnienia sa tylko po to.

Reply to
BLE_Maciek