Re: UE wymy?la? Sprawno?? procesu otrzymywania i

Podprowadzić z piwnicy rurkę z ciepłą wodą z obiegu chłodzącego

> generator, to nie jest wielki problem. Nawet się takie rzeczy robi, > niekoniecznie z bioetanolem, może być z gazem albo olejem opałowym.

jak pociągnie rurki, to już nie będzie to ogrzewanie elektryczne, a wtedy może postawić sensowny kocioł itd...

Marek

Reply to
Marek Lewandowski

Pan Marek Lewandowski napisał:

[...spalinowy generator elektryczny...]

Chodziło mi o to, że silnik tłokowy może być *bardziej sensowny* od kotła. Ciepło da się pozyskiwać równie łatwo co z płomienia pod kotłem, a "produkt uboczny" w postaci energii elektrycznej zawsze do czegoś się w domu przyda. W ostateczności, gdy brak innych potrzeb, można też puścić w grzałkę.

Reply to
Jarosław Sokołowski