Re: Transmisja danych przez siec' energetyczna; - pytanie

Po pierwsze to ten ekranowany kabel idzie najcze;s'ciej od falownika i

> niesie sporo zak?ócen'.

W podlinkowanym rozwiazaniu - wystarczy zajrzec na strone - falownik jest zintegrowany z napedem. Kabel zasilajacy jest ekranowany.

To co wrzuci?es' to be?kot marketingowy. Wrzuc' > jakies' dane aby porównac' do innych magistrali. Ile cykli > zapisów/odczytów na sekunde; dla 1 i np 4 urza;dzen' dla 100m, 1km.

Dokladna specyfikacje masz w instrukcji, a ta jest na stronie www. Tyle, co tam stoi, wolno mi powiedziec i dlatego Cie do niej odsylam. Sam wiem wiecej, ale moga mnie z roboty wyrzucic, jak tym bede sobie gebe wycieral bez pozwolenia.

Marek

Reply to
Marek Lewandowski

Marek Lewandowski pisze:

Na stronie mam linki do : Opisy systemu Instrukcje uruchomieniowe Podręczniki systemowe Katalogi Katalogi z ofertą cenową Podręczniki Podręczniki – Feldbus Podręczniki – Aplikacje Instrukcje instalacyjne i inne. Zmarnowałem 30 minut i nie mam zamiaru marnować więcej. Gdyby było czym się pochwalić to podałbyś linka do tej instrukcji albo od razu wartości parametrów. Kuźwa jak ja lubię takich marketoidów co zachwalają towar a jak zapytać o szczegóły to nabierają wody w usta. Ogólnie do SEW nic nie mam. Movidrive to zajebiaszczy sprzęt. Myślałem że może w prosty sposób dowiem sie czegoś ciekoawego o tym co pisałeś.

Reply to
Mario