Re: Transmisja danych przez siec' energetyczna; - pytanie

Zmarnowałem 30 minut i nie mam zamiaru marnować więcej. Gdyby było czym

> się pochwalić to podałbyś linka do tej instrukcji albo od razu wartości

JAk sie nie chce znalezc, to sie nie znajdzie nawet, jak sie o niego potkniesz. Prosze: specyfikacja systemu:

Kuźwa jak ja lubię takich marketoidów co zachwalają towar a jak zapytać > o szczegóły to nabierają wody w usta.

Wypraszam sobie, ani niczego nie sprzedaje, ani z marketingiem nie mam nic wspolnego. R&D robie.

Ogólnie do SEW nic nie  mam. Movidrive to zajebiaszczy sprzęt. Myślałem > że może w prosty sposób dowiem sie czegoś ciekoawego o tym co pisałeś.

Przykro mi, ale szczegoly techniczne poza tym, co opublikowano w dokumentacji, stanowia tajemnice firmy. O dalsze informacje odsylam do TB Lodz. Marek Lewandowski

Reply to
Marek Lewandowski