Re: TI zrobi o promocj

W dniu 10-07-13 20:56, Stolat pisze:

> [...]

A ja dostałem dzisiaj maila od TI, że paczka wysłana FedExem. Jest numer przesyłki a z karty pobrali $4.30 . Jutro powinienem mieć paczkę u siebie :)

Reply to
Mateusz Klatecki

W dniu 2010-07-14 08:36 Mateusz Klatecki napisał(a):

Tyle razem z przesyłką? No to tanio jak barszcz. Już widzę w niedalekiej przyszłości gwałtowny wzrost zainteresowania tą rodziną procków na forach i grupach w usenecie.

Reply to
Adam Dybkowski

W dniu 2010-07-14 08:36, Mateusz Klatecki pisze:

u mnie ciagle mają rozdwojenie jaźni ;-) - w jednym miejscu piszą shipped, w drugim parę linijek niżej ciągle backordered. Z czystej ciekawości - jaki miałeś rząd numeru zamówienia? Mój 5759xx.

Reply to
Michał Baszyński