Re: Przetwornik prąd-napięcie

> Przy 10A DC jest praktycznie bezstratny.

> Przewód jednokrotnie przechodzący przez toroid. To jakie to może mieć > straty na 10mm miedzi przy praktycznie dowolnym przekroju przewodu do > silnika?

:)

> Słabo z dostępnością rdzenie 3R1 - w Polsce dostępne tylko TN36 z tego >> materiału - wielkie są. > Niepotrzebnie chcesz do zrobić zbyt porządnie.

Tak już mam.

To nie ma być regulcyjny wzmacniacz magnetyczny o liniowej > charakterystyce, tylko znikająca cewka. Dowolny ferryt się nada, > przy 500mT jednakowo znikną. Testowałem na F938, 3F3, PC20 i nie > pamiętam, na ilu jeszcze. Tylko l_e ma znaczenie w tym zastosowaniu.

Silna zależność od temperatury. Jako czujnik się nada, do pomiaru - nie bardzo.