kolorowe paski na opornikach

Moze mi ktos pomoc i zapodac jakims linkiem zebym mogl sobie sprawdzic jaki mam opornik?:) Ew. ja ktos sie na tym zna to sa na nim paski: zielony, niebieski, czarny, przerwa, zloty - chodzi mi o to jaki jest opor tego czegos. Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi :)

Reply to
gosuxian.SKASUJ

56 omów.

Swoją drogą - takie rzeczy powinno się znać na pamięc - jak tabliczkę mnożenia.

RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał(a):

Hmm... ja sie dzis pierwszy raz w zyciu dowiedzialem ze w ogole sa jakies paski na opornikach i ze one cos oznaczaja :) Kumpel ma taki i chcialem miec identyczny. Taki wlasnie sobie kupie w sklepie i wlutuje do kabli przy wiatraczku na procesorze zeby wolniej i rowniez ciszej chodzil :)

W kazdym razie dzieki za info.

Reply to
gosuxian.WYTNIJ

Czytasz z jednej - wychodzą bzdury - próbujesz z drugiej ;-)

A to i tak potrzeba - już mi się nieraz trafiły takie 33k, które wziąłem za 2k2 :-(

Nie pamiętam :'(

Uhum... taaa... na 0805 kolorowych paskow nie uswiadczysz :-(

Reply to
jerry1111

ale na 0805 masz napisane czarno na bialym (tzn. dokladnie odwrotnie ;-) - bialo na czarnym) co to jest :)

Reply to
Michal Baszynski .