Re: Przetwornica grid-tie, jak to si? robi?

Znajomy Niemiaszek pcha w sieć szczytowo do 30kW zdaje się (muszę w końcu kurdę odgrzebać jego mail i zdobyć konkretną specyfikację tej instalacji), ma dwie przetwornice, obie wielkości większego chlebaka, nie robi to dużego wrażenia ;)

Pzdr. L.

Reply to
Lisciasty

Dnia Mon, 16 May 2011 13:41:19 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

Odpytaj go czy używa jakichś akumulatorów i jeśli tak to w jakim celu.

Reply to
Jacek Maciejewski

Nakłamałem bo pomyliłem kW z kWh, coś mi się popieprzyło :>

Tu jest podgląd online jego zabawki, moc szczytowa 6,44kW.

Wciąż szukam tego cholernego maila ;)

Pzdr. L.

Reply to
Lisciasty

Użytkownik "Lisciasty"

Tu jest podgląd online jego zabawki

Ile lat potrzeba aby się zwróciła inwestycja? Lub ile kosztowała?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Przedstawię wszystkie ciekawostki jak się skontaktuję z typem, ale z tego co opowiadał jak to macałem to zwrot maksymalnie do 8 lat (ale oni mają płacone solidnie za kWh, nie to co u nas że płacą ci połowę tego co ty im :>

Pzdr. L.

Reply to
Lisciasty