Re: Prostownik 15A

>>> dawalem ... >> Trzeba dawać. > A swoja droga - gdzie oni to wsadzili ? > Gdzies w uzwojeniu,

Zazwyczaj. W impulsowych zazwyczaj jednak po ostatniej warstwie - nie ma sensu podgrzewać prądami wirowymi.

wielorazowe na 230V ?

Jednorazowe.

Dnia Sun, 6 Sep 2020 15:08:14 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

A tu mamy jakies wielorazowe. No chyba ze nie zauwazylem stosownego zabezpieczenia ...