Re: Ruskie tranzystory mocy

[...]

A propos - a co z zastosowaniami medycznymi ?

A co ma być? Zazwyczaj producenci piszą - nie do zastosowań medycznych.

Producenci elementow czesto zamieszczaja ostrzezenie, wiec z czego > robia producenci aparatury ?

Z tego, co jest dostępne. Power Integrations oczekuje przedstawienia pełnego projektu. Feryster produkuje transformatory w zgodzie z 60601-1 a to najistotniejszy element, jesli chodzi o bezpieczeństwo.

> W tym wszystkim dziwi mnie tylko to, że to ma kategorię EAR99 i każdy >> może sobie to kupić. > Sprawdzic gdzie zrobiony i gdzie mouser ma magazyn ?

Dnia Sun, 6 Sep 2020 11:32:14 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

No wlasnie.

A gdzies tam na rdzeniach nie ma napisu "not for life support" ? Czy na drutach nawojowych :-)