Re: Prostownik 15A

>>> dawalem ... >> Trzeba dawać. > No właśnie, a co zrobić z trafem, który ma wbudowany bezpiecznik > termiczny, ale wyprowadzony na zewnątrz? > Bezpiecznik zadziałał, albo uległ awarii, trafo jest sprawne, bez > symptomów przegrzania. > wymienić? > zamontować na wierzchu nowy? > ominąć?

Wymienić. Zazwyczaj da się do niego dostać. Jeśli nie, to dać nowy na wierzchu i dobrze owinąć izolacją.

Często na produkcji przegrzewają termiki podczas montażu :( I potem taki termik działa przypadkowo.