Re: Pomiar pasma przenoszenia toru audio

> Co do wieku, słuszny już jest, ale ciągle mnie wnerwia LEDowa oprawna

Odchylanie poziome - 15625 Hz.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6986962529$ snipped-for-privacy@squadack.com... Hello Big,

Ale to chyba byl jakis nadzwyczajnie czuły, bo wiekszosc ludzi raczej nie narzekala na pisk z telewizora. Widac dobrze zrobili to trafo i cewki odchylania.

Gdzies pozniejszym okresie dochodzil jeszcze zasilacz sieciowy, mogl byc synchroniczny lub osobny.

Zawsze słyszałem. Ciekawe czy teraz bym usłyszał.

Potem pojawiły się telewizory LCD i... nadal swój czasem słyszę, bo jakaś przetwornica czasem wchodzi w piszczenie, ale nie wiem na jakiej częstotliwości (w każdym razie na wysokiej). Po chwili jej przechodzi.

Reply to
Queequeg