Re: Pomiar pasma przenoszenia toru audio

Jedno i drugie. Poza tym - choroby cywilizacyjne (cukrzyca i miażdżyca) robią swoje. U mnie dochodzą jeszcze geny - dziadek źle słyszał.

Problem jest taki, że zmian postępujących powoli się nie zauważa. Znam > historię osoby, która zorientowała się, że coś jest nie tak, dopiero gdy > wszyscy w domu usłyszeli dzwonek do drzwi, a ona nie.

:'(