Re: Pomiar obrotów

taka plaga dzisiaj, czy ja niewyraźnie napisałem:

> MIERZYMY SKŁADOWĄ ZMIENNĄ.

Taaak? I jakim cudem skladowa zmienna pradu w silniku DC ma miec cokolwiek wspolnego z obrotami?

Dla odpornych na wiedze: prad w silniku DC jest proporcjonalny do momentu na wale, a ten sie nie ma nijak do obrotow. Skladowa zmienna pradu to skladowa zmienna momentu obciazenia i tyle.

Reply to
Marek Lewandowski