Re: oscyloskop - jaki wybra? pierwszy

W dniu 2010-05-14 10:31, ptoki pisze:

> [...]
Oferta wprawdzie z allegro ale to zdaje się sklepik NDN czyli towar > sklepowy. > Reasumując: przy tej cenie albo jesteś skazany na jakąś używkę z allegro > albo nowy produkt chińskich marek. Używka może ci paść i masz wyrzucone > pieniądze. Ja wziąłbym nówkę ze sklepu np ten ostatni bo sprzedawcę > obowiązuje rękojmia. >

troche drogo. Ale widze ze wszyscy sugeruja urzadzenia cyfrowe. Przynajmniej mam jasnosc ze analogi mam sobie odpuscic. W tej aukcji jest wzmianka o wieczystej gwarancji. Sciema jakas czy rzeczywiscie jest sie czym chwalić?

Reply to
ptoki