Allegro - czy warto ?

Piotr Wyderski
Reply to
Tomasz Bednarz

Tomasz Bednarz napisał(a):

???

Kolega chyba zakupy na allegro z kawiarenki internetowej robił i nie usunął swoich danych po wizycie, albo ma jakiegoś key loggera/trojana na swoim domowym kompie ...

Allegro jest jak najbardziej ok. tylko trzeba umieć się nim posługiwać, nie kupować telefonów komórkowych :P i nie robić interesów z małolatami.

Za pośrednictwem Allegro można dokonywać bezpiecznuch tranzakcji, trzeba tylko poczytać regulamin itd.

Pozdrawiam Willy.

Reply to
Willy
Reply to
Tomasz Bednarz

MichałM napisał(a):

Co do części elektronicznych to tak, ale pod warunkiem że znasz się dobrze na tym co kupujesz i tym samym jesteś w stanie wykryć niefachowość opisu elementu, wtedy taką aukcję lepiej sobie podarować.

Reply to
Maksymilian Dutka

A.Grodecki napisał(a):

Na prototypy i do serwisowania własnego sprzętu - czemu nie.

Reply to
Maksymilian Dutka

Użytkownik Tomasz Bednarz napisał:

Główną wadą Allegro jest, jak zwykle w naszym kochanym kraju, czynnik ludzki, czyli FAJANSIARSKA obsługa. Nagminnie widuję na allegro aukcje z zastrzezeniem, że "/ja, sprzedawca/ zastrzegam sobie możliwość zamknięcia aukcji przed czasem" podczas gdy działanie takie jest nielegalne i można za to mieć sprawę cywilną. Ludzie (niektórzy) traktuja serwisy aukcyjne jak słupy ogłoszeniowe. Takie aukcje (za wieksze pieniądze) powinny być usuwane w ciagu kilku godzin, a nie są. Częste jest znikanie aukcji w ostatnich godzinach lub minutach. Bo się sprzedający rozmyślił albo obsługa usunęłą aukcję (dlaczego dopiero wtedy???). Ale parę rzeczy za ładnych parę złotych kupiłem, nie powiem. I nigdy nikt mnie nie oszukał. Może po prostu nikomu nie dałem szansy. Zgadzam się, że nie należy kupować g..na od gówniarzy, nie tylko na Allegro.

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik Maksymilian Dutka napisał:

Części elektroniczne na Allegor sa często "z demobilu" - dla szanującego się elektronika bezwartościowe.

Reply to
A.Grodecki

Ja kupuję i nie narzekam.

Nie tego, co powinno się pisać.

Tomasz Bednarz

Tomasz Bednarz napisał(a):

Proszę wybaczyć, rzeczywiście nieco przegiełem. Co do rejestracji, mam konto na allegro niemal od samego początku jego istnienia, a wtedy nie było takiego wymogu. W momencie jak się pojawił, system uznał że jestem wiarygodny (chyba :D) i niechciał mi przysłać listu, mimo że nalegałem :D

moim jednak się da.

No cóż, jak to już ktoś napisał, czynnik ludzki niestety ...

Pozatym namawiam do zgłaszania aukcji niezgodnych z regulaminem gdy tylko takie ktoś zauważy, wystarczy kliknąć na linka i podać z listy powód. Bardzo chętnie korzystam z tego.

Pozdrawiam Willy.

Reply to
Willy