Re: Odbiornik na pasmo 108 MHz - 136 MHz z modulacj

1. istnieje taki kit (raczej banalny), tylko nie wiem czy do dostania

> obecnie, ale dokumentacja powinna być > 2. "niebanalne " to raczej juz nie do złozenia przez poczatkujacego

Pisząc "niebanalne" chodziło mi raczej o "hand made", a nie kolejny Uniden, czy inny gotowiec ;-)

Zawsze jest "jakiś" sens ;). > > Włodek

Do zaczynam poważnie nad tym "jakimś" sensem myśleć ;)

Pozdrawiam, Jacek.

Reply to
Gusioo