Nadajnik + Odbiornik radiowy na pasmo 10 MB

Witam Czy ktos z was wie, gdzie mozna cos takiego qpic? Jesli tak, to prosilbym o namiary. Chodzi o nadawanie i odbior danych przesylanych w 1ym kierunku, na male odleglosci... max 20 m... ale to jest max. Moze byc nawet taki na 5 m.

GIGI PS. Sorry z gory, jesli ten post dojdzie 2a razy:(

Reply to
GIGI
1.co to jest pasmo 10MB? 2.jeśli chodzi o 10MHz, to proszę wyjaśnić dlaczego akurat tu? 3.więcej na temat celu/zastosowania.
  1. a teraz napisać jeszcze raz a porządnie.
Reply to
Jacek Maciejewski
Reply to
Grzegorz Kurczyk

takie urzadzenie nazywa sie videosender masz tego mase na allegro i nie wiem czy oplaci sie robic.oczywiscie musisz miec tvout w komputerze.

Reply to
Krzysztof

Wiem, ze jest cos takiego. Chcialbym jednak poskladac to sam. Hmm... A moze inne podejscie: Czy gdyby skonwertowac sygnal VGA na PAL i potem video sender? Widzieliscie gdzies schematy viedo senderow? Albo jakis scalak ktory realizuje takie, rozumiem wzmocnienie, sygnalu GIGI

Reply to
GIGI

To juz nie aktualne. Znalazlem na Elektrodzie.pl:>

GIGI

Reply to
GIGI