Re: Niedzia?aj?ce DVD

Jak ten talerzyk jest mocowany? Na wcisk na ośkę silnika? Bo teraz to

> masz poważny problem - jak źle ustawisz, to napęd zmieni ci się we > frezarkę do płyt :-( Akurat w tym względzie pomóc nie umiem, bo nigdy > mechaniki u Grundiga nie widziałem.

Jest dokładnie na wcisk. Udało mi się tak ustawić, że czytał płytę (tzn. odtwarzał film na płycie całkowicie poprawnie). Na samej płycie nie widać śladów tarcia, ale napęd przestał być bezgłośny... Dzisiaj wieczorem będę dalej próbował. Zobaczę co się da zrobić metodą prób i błędów...

Reply to
Roland