Re: Nadchodzi WirelessHD

Użytkownik "geepee" snipped-for-privacy@yahoo.co.uk> napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@v4g2000hsf.googlegroups.com...

> [...]

Jesli tak to dlaczego moja komorka rozmawia tylko z moim zestawem glosnomowiacym a nie z 39-ma ktore ma w zasiegu. Jesli tak, to dlaczego do mojej sieci WiFi podlaczone sa tylko moje 2 komputery i komorka?? Generalnie mysle, ze da sie to zalatwic. WiFi, Bluetooth itp tez na poczatku mialy problemy, ale jakos sobie wiekszosc producentow juz radzi... Iluzja czy nie - potega takich marek jak chociazby GE czy Samsung polega na ilosci inzynierow w R&D... problemy sie prosze panow rozwiazuje. Ot to...

Reply to
geepee