Re: Kamera do monitoringu w biurze

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@u10g2000prn.googlegroups.com...

> Mam do Was pytanie nie wiem czy dobra grupa ..ale może > W pracy nad biurkiem mam taką mniej więcej kamerę
Mam biurko w rogu ( z metr od ściany) kamera wisi w samym rogu > ( dopiero ją zamontowali) > Moje pytanie czy będzie przez nią widać mój monitor LCD ? > Jeżeli zła grupa dajcie znak gdzie zapytać .. > > Monitor? Tak, bedzie widac. A jesli chcesz wiedziec czy bedzie widac to co > masz na monitorze - do tego nie trzeba kamery. > > MaW

Ok sprecyzuje i napisze wprost .. Czy szef przez tą kamerkę będzie widział co mi się wyświetla na monitorze :)?

Reply to
postboxhome

O ile zrozumialem to bedzie widzial monitor od tylu. Lub niemal po stycznej do ekranu.

Jesli sie nie pomyliles co do typu, to ta kamerka ma rozdzielczosc rzedu VGA lub mniejsza, twoj monitor bedzie widoczny zapewne na kilkudziesieciu pixelach.

Owszem, ze ogladasz jakies gole baby da sie zauwazyc :-)