Re: Nadchodzi WirelessHD

geepee pisze:

> [...]

Poweim tak - jesli mieszkasz nawet na osiedlu willowym - wlacz prosze kompa, odpal karte WiFi i policz ilosc dostepnych sieci bezprzewodowych. Ja jestem w zasiegu siedmiu. I tak - czy chcesz tego czy nie - kapiesz sie w emisji radiowej - no chyba, ze nie uzywa nikt w Twojej okolicy telefonow komorkowych. Generalnie - ciagle nie ma dowodow na zdecydowanie negatywny wplyw nadajnikow malej mocy na organizm ludzki. Jesli juz, to zastanawialbym sie nad rezygnacja z mikrofalowki - zdecydowanie bardziej niebezpieczna i trzeba koniecznie nosic duza ilosc filtrow anty-uv w lecie, bo wplyw negatywny ultrafioletu na skore jest szeroko udokumentowany. A poza tym nalezy wybic wszystkich palaczy i zmienic sposob przemieszczania sie po miastach.... generalnie jest wiele sposobow robienia sobie krzywdy - np fast-food - a emisje komorkowe i inne radiowe akurat ciagle sa dyskutowane bez przewagi po zadnej ze stron.

Pawel

Reply to
geepee

Spinacz biurowy, geepee snipped-for-privacy@yahoo.co.uk>!

Ale widzisz różnicę między 2.4 (albo nawet 5) GHz a 60 GHz?

Reply to
Adam Wysocki