Re: Metrologic MS951 pod USB - nie dzia?a

Użytkownik "Adam Dybkowski" snipped-for-privacy@45wp.pl napisał w wiadomościnews:gmfk1i$5bd$ snipped-for-privacy@news.wp.pl...

> [...]

A czym się różni przejściówka TYLKO na myszkę od przejściówki i na myszkę, i na klawiaturę? Tzn. przejściówka PS/2 - USB jest zaprojektowana tylko do działania z myszką?

Reply to
mateuszkrecisz

mateuszkrecisz pisze:

Działa z takimi myszkami, które są zaprojektowane do obsługi USB lub PS/2. Czyste urządzenie PS/2 nie będzie wtedy działało.

Reply to
Filip Ozimek

Jak się domyślam to w sklepie elektronicznym za taką cenę (proponowany przeze mnie konwerter w sklepach można dostać w granicach 15zl) kupiłeś właśnie przejściówkę, (i tylkoprzejściówkę) przystosowaną do działania z myszkami dwusystemowymi jeśli można to tak nazwać. Tak myszka wykrywa do jakiego rodzaju portu jest podłączona i tak się z komputerem dogaduje. Żeby podłączyć wspomniany skaner potrzebujesz konwertera USB<->PS/2. Takowy potrafi przetłumaczyć jeszcze przesyłaną informację, a zaproponowałem taki z dwoma portami PS/2 z prostego faktu, ze najprawdopodobniej takie pojedyńcze nawet nie istnieja, lub są dużo mniej dostępne.

bhk

Reply to
bhk