Klawiatura AT do PS/2

Mam rozumieć że chcesz podłączyć średniowieczną (wiem, że działały fajnie) klawiaturę do USB za pomocą przejściówki? To się nie da.

Taka przejściówka USB/PS2 do klawiatur to jest tylko i wyłącznie kawałek plastiku i 2 złącza dopasowujący tylko pod względem mechanicznym dwa złącza. To procesor w klawiaturze musi umieć "gadać" i w PS/2 i w USB.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Zobacz tutaj:

Grzegorz Kozik [z maila wytnij ASP]

Reply to
Grzegorz Kozik
Reply to
Mariusz Mroczkowski

Użytkownik Mariusz Mroczkowski napisał:

Poszukaj w Googlu Hardware Book.

eL eS :)

Reply to
Łukasz Sokół

nie. Zrób tak - szybciej będzie Ci działało niż gdybyś googlował :-)

Reply to
Jarek Andrzejewski
Reply to
Mariusz Mroczkowski