Re: Metrologic MS951 pod USB - nie dzia?a

Użytkownik "__Maciek" snipped-for-privacy@cyberspace.org napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@4ax.com...

> [...]

Mam system Windows Vista i przejściówkę za 6 zł ze sklepu elektronicznego.

Reply to
mateuszkrecisz

No to raczej z ta przejściówka za wiele nie zdziałasz. Wszystko wskazuje na to ze jest ona przeznaczona do myszek, które sa dwusystemowe i tak naprawde maja zaimplementowaną obsługę USB wewnątrz siebie.

Zeby podłączyć ten czytnik potrzebowałbyś bardziej skomplikowanej przejściówki. Zazwyczaj jest to jedna przejściówka przeznaczona do podłanczania klawiatury i myszki (z dwoma złączami PS/2). Czytnik powinieneś podłanczać do złącza przeznaczonego do podłanczania klawiatury (o ile sie nie mylę to jest ono zazwyczaj koloru fioletowego).

Potrzebujesz czegos takiego:

bhk

bhk pisze:

[...]

Heh, pokazałeś przejściówkę za niecałe 5 zł jako niby lepszą od takiej za 6...

Reply to
Adam Dybkowski

Użytkownik "Adam Dybkowski" snipped-for-privacy@45wp.pl napisał w wiadomości news:gmfk1i$5bd$ snipped-for-privacy@news.wp.pl...

Tylko na tej za 5zl mozna przylaczyc klawiature, a kolega pewnie ma taka przejsciowke TYLKO do myszki... a jednak ten czytnik emuluje klawiature, nie myszke :)

Pozdrawiam Michal

Reply to
Michal AKA Miki

Użytkownik "bhk" snipped-for-privacy@usun.onet.eu> napisał w wiadomości news:gmfin2$rgr$ snipped-for-privacy@kushnir.sileman...

Jesli kupisz taka za 6zl w sklepie elektronicznym to pokajam sie.

bhk

Reply to
bhk