Re: made in china :)

Dla mnie to wygląda co najmniej dziwnie, jeśli ktoś rozbierał by

> kondensator z demontażu/wymiany to jakim cudem i po kiego grzyba > rozciął > by go tak idealnie. Było by to wiarygodne jakby duża puszka była po > prostu rozpruta szczypcami. Moim zdaniem ewidentny fake.

Moim zdaniem to nie fake, tylko nadinterpretacja. Nie mamy zadnej informacji o pochodzeniu zdjecia. Czasem wymienia sie same bebechy kondensatora, zeby zachowac oryginalny wyglad czesci, ktora juz nie sa dostepna (restauracja zabytkowych radioodbiornikow na ten przyklad). Foto moze pochodzic np. z tutoriala, jak takie rzeczy robic.

Reply to
Marek Lewandowski

A no to w tym przypadku, jeszcze gorzej rozebrany bo nie rozcięty zaraz przy podstawie tylko dużo wyżej i obcięta okleina.

Reply to
Padre_peper