Re: Kondensator między stroną pierwotną i wtórn

> To bez znaczenia jest. Problem pojawia się wtedy, gdy w systemie jest

Przez długie lata telewizory nie miały izolacji do sieci energetycznej

- tylko kondensatory na wejściach antenowych. Suma upływności + brak uziemienia instalacji zbiorczej dawało taki efekt.

Zastanawiam się, kto w ogóle dopuścił brak uziemienia instalacji antenowej... ale tak, wtedy były inne czasy :(

Te telewizory nie miały pewnie wyjść słuchawkowych?

Reply to
Queequeg

Miewaly ... ale z transformatora glosnikowego.

Hmm, to chyba tylko w lampowych?

Sytuację z tym kopiącym AZART-em miałem... hmm, w okolicy 2000 roku, może

1998, ale na pewno nie wcześniej. To już nie były czasy lampowców, choć w sumie nie wiem, czego używali sąsiedzi.
Reply to
Queequeg

W lampowych to naturalne.

Hm, mialem taki cz-b tranzystorowo-lampowy, nie pamietam jak tam zrobili.

i neptun 221 mialy wzmacniacz na lampie :-)

Jeden Rubin :-)