Re: Kondensator między stroną pierwotną i wtórn

[...]

Mówisz, że stojąc na podłodze można sobie ot tak dotknąć fazy i tylko

> lekko przyszczypie? (Nie żebym zamierzał spróbować.)

Na nieuziemionej podłodze. Bałbym się na betonie (może przewodzić pomimo tego, że nie widać, żeby był wilgotny) i surowym drewnie.

Dość nowe to jest ale juz Chińczycy też produkują.

Inna sprawa, to czy w chińskiej ładowarce za 5 zł można liczyć na FIW...

FIW są znacznie tańsze od TIW i spełniają wszystkie wymagane normy.

W sumie to niesamowite, że przez buty z gumową podeszwą może płynąć jakikolwiek prąd. To płynie jedynie przez ich pojemność do tego betonu?

Cena to argument, normami się chińczycy (w ładowarkach za 5 zł, nie za 50 zł) nie przejmują...

Reply to
Queequeg