Re: GaN w mikrofalówce

> MOT nawiną chińskie rączki bez problemu. Nawinięcie transformatora

Mogą być chińskie automaty - bez znaczenia. Problem wysokich napięć w SMPS to rezonanse w transformatorze. Teoretycznie dałoby się je wykorzystać a w praktyce masowe trzaskanie milionów MOT wychodzi jednak taniej.

Pytanie czy na pewno taniej, skoro MOT jest masywny... ale zakładam, że skoro im się to opłaca i nie ma jeszcze mikrofalówek z SMPS, to jednak jest taniej.

A jednak... wpisałem "mikrofalówka inwerterowa".

Btw, nie jest tak, że kondensator wraz z indukcyjnością uzwojenia wtónego MOT też robi za układ rezonansowy?

Reply to
Queequeg