Re: do osób prowadz?cych serwisy sprz?tu elektron

Jeżeli klient wypina się, to znaczy że dla niego jest to

> nic nie warte. Możesz wysłać list polecony z informacją > że jeżeli nie odbierze do dnia ....... to sprzęt zostanie > zezłomowany. Jeżeli nie przyjdzie po otrzymaniu takiego > listu to możesz spokojnie zrobić z tym co zechcesz. > Ja miałem tylko kilka przypadków w ciągu 22 lat > działalności że klient przyszedł po kilku miesiącach > lub latach bo zmienił mu się punkt widzenia. Ale po > informacji że jego sprzętu już nie ma bo został wyrzucony > nikt nie robił afery ani sprawy sądowej. > > Leszek

Jeśli na przyjęciu zgłoszenia napiszesz że sprzęt po jakimś tam okresie (np 3 miesiące) staje się własnością serwisu jako pokrycie kosztów magazynowania i klient oddając sprzęt wyraża na to zgodę, to nie widzę powodu dla którego miałby mieć potem pretensje.

U mnie wszystkie nieodebrane egzemplarze po 3 miesiącach były wystawiane do komisu, lub stawały się telewizorami zastępczymi dla klientów gwarancyjnych. Oczywiście w takim przypadku podpisane przez klienta potwierdzenie trzeba trzymać w nieskończoność, ale lepiej kawałek papieru niż sprzęt :)

Pozdrawiam

-willy-

Reply to
willy

U mnie wszystkie nieodebrane egzemplarze po 3 miesiącach były wystawiane do komisu, lub stawały się telewizorami zastępczymi dla klientów gwarancyjnych.

czyli jednak naprawa była opłacalna ....

Reply to
Rockk