Potrzebuj? opinii osób pracuj?cych

Potrzebuje respondentów do ankiety, która posłuży mi do dokończenia mojej pracy dyplomowej, a czasu mam niewiele. Jest niezwykle krótka i nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy. Jedynym warunkiem jest bycie osobą pracującą. Zatem uprzejmie proszę o kliknięcie w link i poświęcenie dosłownie chwili na jej wypełnienie.

Mam nadzieję, że uczestnicy grupy wybaczą mi, że moja prośba odbiega od tematu elektroniki. Napisałam tutaj, ponieważ liczę, że w tym miejscu uda mi się pozyskać kilku respondentów płci męskiej, ponieważ do tej pory chętniej odpowiadały panie. Oczywiście zachęcam wszystkich do udziału w tym banalnie prostym badaniu. Będę również wdzięczna, jeżeli ktoś zechce udostępnić ankietę swoim znajomym, rodzinie lub kolegom z pracy.

Reply to
Am.Cz

Am.Cz pisze tak:

Zdzisiek nie chce podejść. Musi pilnować tokarki.

Reply to
PiteR

Am.Cz napisało:

Wiadomo, jak się trafi na kobietę pracującą, to ona żadnej pracy się nie boi. A chłopy leniwe, nawet im się ankiety wypełnić nie chce.

Użytkownik "PiteR" snipped-for-privacy@fauszywy.pl napisał w news: snipped-for-privacy@localhost.net ... : Am.Cz pisze tak: : : > (...) : > Będę również wdzięczna, jeżeli ktoś zechce udostępnić ankietę : > swoim znajomym, rodzinie lub kolegom z pracy. : : Zdzisiek nie chce podejść. Musi pilnować tokarki. :

Co znaczy: "nie chce"? Zwolnij go! A tokarka mając chwilę oddechu - może wypełnić ankietę...

: -- : Piter : : Szef kuchni poleca: Kotlety ze spamera w sosie beszamelowym.

Inny "smakołyk": zraz w mordę na miejscu...

Reply to
(c)RaSz

może powinien uderzyć do unii europejskiej, tam jak się wykaże odpowiednim poparciem to ankiety będą mu się same wypełniały...

Reply to
platformowe głupki

Ło dzizas. Juz 3-cia w tym tygodniu. Dwie pierwsze to od studentek pedagogiki rozdane w szkole. Jestem za zniesieniem prac dyplomowych również na studiach. Ewentualnie pozostawieniem w technikach

*technicznych* i politechnikach *technicznych*.
Reply to
Sebastian Biały

platformowe głupki pisze:

Platformowy głupek widzę nawet nie potrafi rozpoznać kiedy pisze kobieta...

Reply to
AlexY

Wróciłem z pracy, nic mi się nie kojarzy z jakimkolwiek programistą :p

Włodek

Jak honorowo rano mocz oddawalem to czulem ze z tymi ankietami jakis przekret jest.

Reply to
Zenek Kapelinder

a sa politechniki nietechniczne?

emmm... politechnika teologiczna? specjalność - okultyzm i czarna magia :)

@
Reply to
Artur Miller

Użytkownik "AlexY" snipped-for-privacy@irc.pl napisał w wiadomości news:mtuk3s$enr$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

Dziwisz się? P.G.

Reply to
Piotr Gałka

To nie kwestia nazwy ale programu.

Sebastian Biały

Użytkownik "Am.Cz" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

----------------- Zajrzałem, ale wymaga wymyślania jakichś słów z zakresu absolutnie obcej mi wiedzy. Byłem niedawno na weselu, na którym jeden osobny stół stanowili koledzy pana młodego - programiści. Jeden był elegancko ubrany. Reszta gorzej niż na co dzień. To mi się kojarzy z programistami, ale o to nie było pytania :). P.G.

Reply to
Piotr Gałka

W dniu 2015-09-23 o 14:36, Am.Cz pisze:

Jakieś 25 lat zajmuję się programowaniem, a wcześniej też to robiłem sporadycznie, a nie potrafię odpowiedzieć na tak postawione pytania. Według mnie każde wymagałoby dłuższej wypowiedzi. Przypomina mi to słynne amerykańskie ankiety: "Jak oceniasz wykładowcę w skali 1 do 10?" No i oceń...

Reply to
Andrzej

Pan Piotr Gałka napisał:

Może jakiś stażysta? Wdroży się, nauczy, nabierze praktyki. Nie wszystko od razu, każdy kiedyś zaczynał.

Tam w ogóle trudno dociec, Co Autorka Chciała Powiedzieć zadając takie a nie inne pytania. Ani czego się po odpowiedziach spodziewa.

Nie oczekuję, że każdy zada sobie trud, aby chociażby rzucić okiem na treść ankiety i miło mi, że tutaj spotkała się z pewnym zainteresowaniem i bardzo, ale to bardzo dziękuję. Tym bardziej, gdy ktoś nie wiadomo skąd (czyli ja), wpada na interesującą grupę dyskusyjną (czyli tu) i zaśmieca ją bezsensownym bełkotem. Grupa, taka jak ta, wydała mi się bardziej interesująca od najpopularniejszych for, pełnych trolli. Niestety na tych bardziej wartościowych nie ma takiej aktywności, aby zdobyć zainteresowanie badaniem.

W dniu środa, 23 września 2015 18:27:59 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

Nie będę oceniać słuszności pisania prac dyplomowych na zakończenie studiów, choć sama jestem zadowolona, że mam okazję dzięki temu stworzyć projekt samodzielnie od A do Z (w ramach zajęć, duże projekty były realizowane w grupach projektowych). Jednak, kiedy mowa jest o dyplomach o charakterze badawczym, uważam że są domeną studiów humanistycznych. Sama studiuję grafikę, taka hybryda nauk społecznych i projektowania graficznego, ze szczyptą psychologii i reklamy. Trudno opisać ;)

W dniu środa, 23 września 2015 19:28:48 UTC+2 użytkownik Andrzej napisał:

Zdaję sobie sprawę, że pytania wydają się abstrakcyjne. Dla mnie wyniki, które otrzymuję, są niezwykle cenne. W temacie skali natomiast, no cóż... co najmniej dwa razy w semestrze dostawałam takie ankiety, z tym, że skala była od 1 do 5 :D

Reply to
Am.Cz

Am.Cz pisze:

GIGO -- tak bym to w skrócie ujął.

W dniu środa, 23 września 2015 20:12:46 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

Jeśli ktoś jest zainteresowany, to po skończeniu pracy mogę napisać więcej na ten temat i podzielić się wnioskami z przebiegu ankiety. Rzecz w tym, że gdybym ujawniła swoje oczekiwania, mogłoby to wpłynąć na wyniki badania.

Reply to
Am.Cz

W dniu 2015-09-23 o 18:32, AlexY pisze:

A dostał linka do info jak wygląda kobieta? A może ma ktoś jakiegoś pdfa o kobietach?

Reply to
Jawi

W dniu 23.09.2015 o 14:36, Am.Cz pisze:

Chwila, to będzie praca na kierunku Grafika? Coś mi tu nie pasi, moja koleżanka-prawie-małżonka skończyła tenże kierunek i jakoś nie przypominam sobie żeby ona, lub ktokolwiek z jej grupy robił takie pierdoły, wszyscy robili konkretne "namacalne" rzeczy: grafiki, rzeźby, modele, formy przemysłowe, książki itp.

Reply to
Jakub Rakus