Re: czym stabilizowac napiecie z alternatora albo pradnicy ( wiatrak)

Jacek Maciejewski pisze:

> [...]

To kup fabryczny, rozdlub i zanies mu jako domoróbke. :)

A tak naprawde to wiatraczek (dobry) to dosyc skomplikowane przedsiewziecie.

Na ochłode zapytam:

-robione byly jakiekolwiek badania ilosci wiatru (lub stwierdzenie ze tam zawsze wieje)? Ja zrobilem wiatraczek na liczniku rowerowym i wiem ile wiatru moge miec.

-Dlaczego 24V? Bedzie jakas przetwornica do tego?

-Wiatrak pionowy czy poziomy?

-Liczona byla powierzchnia z jakiej zbierany jest wiatr?

-Brane bylo pod uwage ze kazde przelozenie to strata mocy?

-Byly proby z pradnica amerykanska?

Reply to
ptoki