Re: Co to za rodzaj czujnika temperatury ?

> napisz w czym to działało - może ktoś akurat będzie w stanie sprawdzić

może to głupie, ale pytałeś na jakimś forum fanclubu Renaulta? czasem można tam spotkać naprawdę niezłych magików...

Reply to
Przemek

Odwrotnie. Zamieściłem tam manual jak zaemulować ten czujnik na

640-2.2k. Ale dalej mnie meczy co to, po prostu z ciekawości.
Reply to
Sebastian Biały